Besplatno planiranje poslovnog prostora. Planiranje & Instalacija!

Saznaj više

BESPLATNA & BRZA Isporuka kancelarijskog nameštaja u Srbiji


Kako da se kvalifikujem za besplatnu isporuku ?

Besplatna isporuka je podeljena po tipu proizvoda u dve grupe :
1. Isporuke robe manjih gabarita (manje količine kancelarijskog materijala koje je moguće dostaviti kurirskom službom)
2. Kancelarijski nameštaj

1. Isporuke manjih gabarita (manje količine kancelarijskog materijala) :

Narudžbe vrednosti 5000,00 rsd bez PDV-a, ili više, isporučujemo kurirskom službom BESPLATNO na čitavoj teritoriji R. Srbije (osim Kosova).


2. Kancelarijski nameštaj :

Isporuka na teritoriji Beograda i okoline :
Za sve narudžbe čija ukupna vrednost prelazi 50.000,00 rsd sa PDV-om, KancelarijskiNamestaj.rs vrši BESPLATNU isporuku i montažu na teritoriji Beograda i okoline u roku koji je definisan na stranici svakog artikla.

Isporuka na teritoriji Srbije :
Za manje narudžbe na teritoriji Srbije isporuka se vrši kurirskom službom koja u datom trenutku nudi najbolje uslove(cena, rok preuzimanja robe, rok isporuke itd.), a cena isporuke zavisi od težine i gabarita poručenog proizvoda.
Za veće narudžbe na teritoriji Srbije isporuku i montažu vršimo našim vozilima, sa ili bez nadoknade za troškove transporta, u zavisnosti od obima i lokacije isporuke 


Koliko će moja isporuka koštati, ukoliko se nisam kvalifikovao/la za besplatnu isporuku ?

Isporuke manjih gabarita (manje količine kancelarijskog materijala)

Narudžbe niže vrednosti od 5000,00 rsd bez PDV-a isporučujemo kurirskom službom, o trošku kupca. U slucaju da postarinu zelite da platite prilikom prijema paketa, kuriru ćete u gotovom novcu platiti iznos poštarine u zavisnosti od težine paketa i mesta prijema (najčešće 300-500rsd).
U slučaju da poštarinu želite da platite preko računa, u samu narudžbu možete dodati iznos prevoza fiksno 250,00 rsd + PDV (300,00 rsd) i kompletan iznos uplatiti prilikom plaćanja narudžbe.

Kancelarijski nameštaj :

Narudžbe čija ukupna vrednost ne prelazi 50.000,00 rsd sa PDV-om, isporučujemo na teritoriji Beograda i okoline u roku koji je definisan na stranici svakog artikla o trošku kupca, u iznosu od 3000,00 rsd sa PDV-om. U trošak isporuke je uključena montaža.

Za narudžbe niže vrednosti na teritoriji Srbije isporuka se vrši kurirskom službom koja u datom trenutku nudi najbolje uslove(cena, rok preuzimanja robe, rok isporuke itd.), a cena isporuke zavisi od težine i gabarita poručenog proizvoda.


Gde sve KancelarijskiNamestaj.rs isporučuje ?

KancelarijskiNamestaj.rs redovno isporučuje na čitavoj teritoriji Srbije. Za isporuke van države Srbije nas možete kontaktirati putem E-mail adrese : office@kancelarijskinamestaj.rs ili putem telefona : 011 6300660.


Kada mogu da oćekujem moju isporuku?

Isporuka za 24h i 72h - Expres kolekcija kancelarijskog materijala i kancelarijskog nameštaja

Isporuka za 24h i 72h znači da će traženi artikli biti isporučeni na lokaciju po vašem izboru u roku od 24h i 72h od trenutka naručivanja, pod uslovom da ste narudžbu izvršili do 14h radnim danom. Za narudžbe izvršene nakon 14h, rok isporuke se produžava za jedan radni dan. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam pošaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate putem telefona 011 6300660.

Standardna isporuka

Na stranici svakog artikla možete pronaći procenjeno vreme isporuke. Najčešći rok isporuke za artikle koji imaju standardni rok isporuke je do 7 dana za kancelarijski nameštaj. Kada vaša narudžba bude spremna za isporuku, kontaktiraće vas operater sa kojim ćete dogovoriti termin isporuke. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam pošaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate putem telefona 011 6300660.

Produžena isporuka

Produžena isporuka se najčešće odnosi na veoma skupe modele kancelarijskog nameštaja (poput direktorskih, furniranih i drvenih modela, zatim veoma skupe tehničke opreme itd.) koje ni proizvođači ne drže na lageru. Kada vaša narudžba bude spremna za isporuku, kontaktiraće vas operater sa kojim ćete dogovoriti termin isporuke. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam pošaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate putem telefona 011 6300660.

Proizvodnja kancelarijskog nameštaja po meri 

Ukoliko želite da za vas proizvedemo jedinstven kancelarijski nameštaj  ili da za Vas osmislimo kompletan poslovni prostor na pravom ste mestu. Imamo spreman tim dizajnera koji će za Vas pripremiti kompletan projekat,3d model i 2d planove vaše nove kancelarije, još u fazi planiranja, i sve to po veoma povoljnim cenama. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam posaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 011 6300660



Kako isporučujete kancelarijski nameštaj i druge isporuke većih gabarita ?

Osim u izuzetnim slučajevima kada isporuku vršimo posredstvom kurirske službe, kancelarijski nameštaj i druge isporuke većih gabarita isporučujemo sopstvenim vozilima. Za isporuku i montažu je najčešće zadužen  tim od dvoje ili više kvalifikovanih ljudi što se određuje za svaku narudžbu ponasob na osnovu više faktora (broj artikala, prilaz zgradi, dimenzije artikala). U zavisnosti od količine artikala, vozilo može biti većih dimenzija (kombi vozila 3.5t ili kamionom 7.5t). Svi eventualni problemi oko prilaza objektu moraju biti unapred reseni i odgovornost su kupca. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam posaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 011 6300660



Da li kancelarijski nameštaj isporučujete montiran i spreman za korišćenje ?

Osim u izuzetnim slučajevima kada isporuku vršimo posredstvom kurirske službe, nameštaj isporučujemo montiran i spreman za korišćenje. U zavisnosti od vašeg poslovnog prostora i samog tipa artikla, kancelarijski nameštaj će vam biti isporučen na dva načina :

Kompletno montiran.

U vašem poslovnom prostoru se zadržavamo minimalno. Nakon unosa, čišćenja i sitnog štelovanja u zavisnosti od nivelacije poda poslovnog prostora, veoma brzo se možete vratiti svom poslu.


Delimično montiran.

U vašem poslovnom prostoru je neophodno uraditi sitniju montažu (montiranje ploče stola itd.). Ovaj tip montaže se najčešće radi za gabaritnije artikle koje je zbog dimenzija nemoguće uneti u poslovni prostor u potpuno sklopljenom stanju, poput : Konferencijskih stolova, većih kancelarijskih stolova itd.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam posaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 011 6300660


Da li je moguće da mi proizvodi budu isporučeni istog dana kada sam naručio/la ?

Isporuka istog dana je moguća na ograničenom delu tržišta i u zavisnosti od dostupnosti artikla. Neophodno je proizvode naručiti do 10h, uz napomenu da je poželjna isporuka istog dana. Ukoliko proizvod imamo na lageru, ali nijedno od transportnih vozila nije u mogućnosti da vam dostavi artikal na vašu adresu, narudžbu možete u dogovoru sa našim ljubaznim operaterima preuzeti lično u našem magacinu na adresi : Milisava Gorunovića 116d, Barajevo, Beograd ili u prodajnom salonu u Novom Beogradu : Djordja Stanojevića 11g , Belville , Beograd. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam posaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 011 6300660



Da li lično mogu da preuzmem narudžbu u vašoj prodavnici ili magacinu ?

Narudžbu možete u dogovoru sa našim ljubaznim operaterima preuzeti lično u našem magacinu na adresi : Milisava Gorunovića 116d, Barajevo, Beograd ili u prodajnom salonu u Novom Beogradu : Djordja Stanojevića 11g , Belville , Beograd. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam posaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 011 6300660



Da li je moguće da mi proizvode isporučite na različitu adresu od adresa za fakturisanje ?

Artikle ćemo vam isporučiti na adresu po vašem izboru. Da bi se osigurali da ne postoje dodatna kašnjenja zbog različite adrese, molimo vas da nas pismenim putem(e-mail) ili u samoj napomeni prilikom kreiranja narudžbe, obavestite o mestu isporuke. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja molimo vas da nam posaljete e-mail na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 011 6300660



Šta se dešava ukoliko artikla trenutno nema na lageru ?

Ukoliko vas zanima artikal koji trenutno nemamo na lageru predlažemo vam da odaberete sličan artikal iz naše veoma veliki ponude kvalitetnog kancelarijskog nameštaja. Ukoliko ipak odlučite da naručite artikal koji nemamo na lageru mi ćemo morati da ga naručimo od dobavljača koji takođe može imati produženi rok isporuke za taj artikal pa vam za takve narudžbe ne možemo garantovati rok isporuke. Za svaku od  narudžbu ovog tipa pojedinačno sa klijentom dogovaramo rok isporuke.



Šta još moram da znam o svojoj isporuci ?



Kako mogu da kontaktiram KancelarijskiNamestaj.rs u vezi svoje isporuke ?


Ne oklevajte da nas kontaktirajte sa dodatnim pitanjima. Naše ljubazno osoblje vam stoji na raspolaganju svakim radnim danom od  08:00-16:00. Pitanja nam možete poslati mailom na adresu office@kancelarijskinamestaj.rs ili telefonom na broj 011 6300660.



Hvala na poverenju :

KancelarijskiNamestaj.rs | Internet team